POP-sarja & Parkmedia | Mediamix

POP-SARJA & PARKMEDIA

Monipuolista ja kohdennettua mainontaa POP-sarjan ja Parkmedian avulla

Miksi POP-sarja ja Parkmedia?

Mediamixin POP-sarjan ensimmäiset 80 kappaletta sijaitsevat parhailla paikoilla EuroPark pysäköinti-keskuksissa: Ruoholahti, Seaside, City, WTC, Presidentti, Kamppi, Eliel, Kluuvi ja Tähtitorninvuori. POP-sarja on hyvin erottuva valomainossarja; LED-valaistu, tasainen ja kirkas näyttö.


Kohderyhmä liikkuu autolla ja arvostaa helppoutta. POP-sarjalla tavoitat pysäköinnin vaivattomuutta arvostavat ihmiset. He ovat valmiit maksamaan hyvästä parkkipaikasta ja helposta tavasta saapua asioille ja harrastuksiin. Helsingin keskustassa pysäköivät arvostavat tutkimuksen* mukaan eniten parkkipaikan nopean löytymisen ja läheisen sijainnin tuomaa ajansäästöä. He ovat pääsääntöisesti mukavuudenhaluisia vapaa-ajan autoilijoita.

* EuroParkin teettämä pysäköintitutkimus 2014


Parkmedia - lähellä ostohetkeä

Mainokset sijaitsevat ohittamattomilla paikoilla ja ne nähdään juuri ennen itse ostostapahtumaa.

- Miehet valitsevat naisia useammin parkkihallin keskustassa.
EuroPark pysäköintihallien käyttäjistä noin 65% miehiä ja 35% naisia. Ota siis haltuusi autoileva mieskohderyhmä.



Yllätä hyödyntämällä koko parkkimainonta

Käytä luovasti hyväksesi parkkipuomeja, hissejä, suurta autosarjaa sekä promootioaluetta! Erottuva parkkimainonta jää mieleen ja aktiiviset menetelmät tuovat oivan lisän mediamixiin.



Kuvia eri mainostoteutuksista

Katso galleriastamme erilaisia parkmediakampanjoita, kuten luovia ja erottuvia toteutuksia esim. hissimainonnassa, parkkipuomeissa ja autosarjoissa.