
DIGIMEDIA, PARKKIMEDIA, ASUNTOMESSUT JA KATTOMAINONTA
Monipuolista ja kohdennettua mainontaa
Parkkihallimainonta
Mediamixin parkkihallimainonnan mainospaikat sijaitsevat Helsingin laadukkaimmissa Europarkin pysäköintihalleissa - P - Kamppi, P - Kluuvi, P - Eliel, P - Ruoholahti, P - City, P - WTC, P - Simonkenttä, P - Autotalo, P - Presidentti ja P - CityForum. Mainokset sijaitsevat ohittamattomilla paikoilla ja ne nähdään juuri ennen itse ostostapahtumaa.
Parkkihalleista löytyy yhteensä 50 diginäyttöä ja 58 valojulistetta. Näiden lisäksi mainospaikkoina ovat hissien ovet, 5 kpl isoja pintoja, Kluuvin vitriinikäytävä ja Forumin promootioalue info-pisteen läheisyydessä.
Parkkihallien kohderyhmä liikkuu autolla ja arvostaa helppoutta. Parkkimedialla tavoittaa pysäköinnin vaivattomuutta arvostavat ihmiset. He ovat valmiita maksamaan hyvästä parkkipaikasta ja helposta tavasta saapua asioille ja harrastuksiin. Europark-pysäköintihallien käyttäjistä noin 65% on miehiä ja 35% naisia.
Eliel Digiscreen
Eliel Digiscreen on suuri digitaalinen näyttö Elielin aukiolla, Ravintola Vltavan seinällä. Se koostuu seitsemästä erillisestä näytöstä, joilla voidaan esittää sekä kuvia että videoita. Mainokset voidaan näyttää joko yhtenä suurena mainoksena, joka jakautuu kaikille seitsemälle näytölle, tai niin, että jokaisella näytöllä on oma erillinen mainoksensa.
Asuntomessut
Asuntomessut ovat perinteisesti Suomen suurimmat maksulliset messut. Lähes 4/5 messukävijöistä viettää messuilla aikaa yli 4 tuntia, joten mainostaminen messualueella kannattaa.
Asuntomessuilla mainostajalla on mahdollisuus vaikuttaa tehokkaasti suomalaisiin kuluttajiin lähikontaktilla sekä pitkällä vaikutusajalle ja näin varmistaa viestin tehokas perillemeno.
Asuntomessuilta haetaan ideoita ja ratkaisuja sisustamiseen, remontoimiseen, asumiseen, rakentamiseen ja pihan ja puutarhan kunnostamiseen.

Kattomainonta
Haluatko tavoittaa ihmiset siellä, missä katseet kulkevat luonnostaan? Kattomainonta on vaikuttava ja erottuva tapa lisätä brändisi näkyvyyttä suurkaupunkien sykkeessä, liikenteen solmukohdissa tai tapahtumien keskipisteissä. Tarjoamme laadukkaita ja tarkkaan valittuja mainospintoja kattojen yläpuolella, jotka tekevät vaikutuksen niin paikallisiin kuin matkailijoihinkin.
Kattomainonta yhdistää suuren näkyvyyden ja brändisi ainutlaatuisen viestin tehokkaasti. Olipa tavoitteesi houkutella uusia asiakkaita, vahvistaa brändi-imagoa tai korostaa kampanjaasi, meidän kattomainosratkaisumme ovat juuri tarpeidesi mukaisia.

Ohjeita aineiston tekoon
-
Aineistot mieluiten 1/1 koossa tai 1/2 koossa
-
Suurissa aineistoissa 1/1 suhteessa olevien kuvien resoluutio noin 100.
-
1/2 suhteessa resoluution pitäisi olla noin 200.
-
Suuremmat resoluutiot vain kasvattavat tiedostokokoa.
-
Älä kasvata resoluutiota keinotekoisesti, se huonontaa lopputulosta.
-
Myös heikommalla laadulla olevia aineistoja voidaan toteuttaa tapauskohtaisesti, kysy tarvittaessa lisätietoa.
-
Käytä aineistoissa mahdollisimman paljon täysin skaalattavissa olevaa vektorigrafiikkaa.
-
Huomioikaa, että kaikki fontit on konvertoitu vektorigrafiikaksi.
-
Aineistot aina CMYK muodossa.
-
Toimita aina mukana kuvavedos aineistosta.
-
Aineistojen toimitus PDF, EPS tai AI -tiedostomuodossa.
-
Nimeä aineisto kampanjaa kuvaavalla nimellä.
