Ulkomainonnan suunnittelussa yksinkertaisuus, selkeys
ja luettavuus ovat valttia.

Suunnittelijoille

Mainoksia katsotaan mediasta riippuen 3 - 200 metrin päästä ja katseluaika voi olla varsin lyhyt, joten esim. tekstikoko kannattaa pitää mahdollisimman suurena ja lauseiden pituus mahdollisimman lyhyenä.

Ole luova ja rohkea! Ulkomainospintojen määrä on kasvanut runsaasti viimeisen 10 -vuoden aikana, joten mainosmassasta erottuminen on tärkeää, mielikuvitukselliset mainokset huomataan!

Mediamixin ratkaisuilla erottuminen on tavallista ulkomainontaa helpompaa, koska mediavälineet on yksilöllisesti sijoitettu sellaisille paikoille, joissa ei ole kilpailevaa mainontaa ja mainosvälineet erottuvat taustasta edukseen.

Jos on kysyttävää suunnittelusta ja vinkeistä, niin ota yhteyttä:
Mediamix, puh. 09 7250 7700